Sówki – Gr. IV

Znalezione obrazy dla zapytania sowa z książką gif

W GRUPIE PRACUJĄ Z DZIEĆMI

– p. Ania Kowalska – nauczyciel,

    – p. Kamila Pomykacz – nauczyciel,

                      – p. Sylwia Kalinowska – pomoc nauczyciela.


CO NAS CZEKA W NAJBLIŻSZYM CZASIE:

Zajęcia na basenie na Pływalni Stogi będą się odbywać w każdy poniedziałek i środę do końca roku. Prosimy aby chłopcy w te dni przychodzili ubrani w stroje kąpielowe. W plecakach powinny się znaleźć podpisane: klapki, czepek,ręcznik bielizna oraz skarpetki na zmianę.

Poniedziałek 13:00-13:45

Środa 13:00- 13:45

1. Adrian Bartek
2. Ola Kacper J.
3. Ksawery Kacper Z.
4. Patrycja Kuba Z.
5. Zuzia M. Dawid
6. Adam Norbert M.
7. Iga
8. Borys
9. Amelka
10. Kacper S.
11. Kuba Sz.
12. Zuzia T.
13. Piotrek
14. Norbert R.
15. Tymon

 

 

09.04.2018r.-20.04.2018r.- Zachęcamy do wzięcia udziału w Konkursie Rodzinnym ,,Na Ratunek” organizowanym z okazji Dnia Ziemi -prosimy o wykonanie pojazdów uprzywilejowanych z odpadów

12.04.2018r.(czwartek) godz. 10:30 – wyjście na zajęcia edukacyjne do Centrum Hewelianum pt,, Kropla zabawy ” (fundusze z wyprawki)

17.04.2018r.(wtorek) godz. 12:30- odbędzie się koncert muzyczny w przedszkolu , prosimy aby dzieci tego dnia były ubrane na galowo

26.04.2018r.(czwartek)- dzieci wezmą udział w warsztatach osikowych ,,Pomysłowy Dobromir” (fundusze z Rady Rodziców)

 

15.05.2018r. (wtorek) godz. 10:00 – spotkanie z przewodnikiem Miasta Gdańska,,Dawne zawody w Gdańsku”

21.05.2018r. (poniedziałek)- Mrówki, zajęcia edukacyjne w przedszkolu (fundusze z wyprawki)

22.05.2018r. (wtorek)- Uroczystość z okazji Dnia Mamy i Taty

29.05.2018r. (wtorek)- Kochasz zwierzaki – poznaj Alpaki, zajęcia edukacyjne w przedszkolu (fundusze z Rady Rodziców)

08.06.2018r. (piątek)- całodniowa wycieczka do Nowej Holandii (fundusze z Rady Rodziców)

22.06.2018r. (piątek )- Uroczystość pożegnania dzieci z Przedszkolem

27 .06.2018r. (środa) godz. 15:00- Festyn Rodzinny

 

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 Zamierzenia wychowawczo – dydaktyczne na miesiąc Kwiecień:

 

    • Zapoznanie w wybranymi regionami Polski oraz ich historią, tradycjami i legendami
    • Dostrzeganie piękna i różnorodności architektury oraz poznanie charakterystycznych miejsc i zabytków wybranych miast
    • Wzmacnianie więzi z rodzinną miejscowością i własnym regionem
    • Wdrażanie do uważnego słuchania tekstów literackich
    • Zachęcanie do inscenizowania polskich legend
    • Dostarczenie pozytywnych wzorców zachowań w sytuacjach trudnych
    • Uświadomienie, że każdy ma prawo do popełniania błędów, szczególnie podczas nabywania nowych umiejętności
    • Kształtowanie myślenia przyczynowo-skutkowego w celu przewidywania skutków własnych działań
    • Uświadomienie źródeł własnych lęków oraz kształtowanie aktywnej postawy w celu ich przezwyciężania i niwelowania.
    • Budowanie uczucia zaufania i bezpieczeństwa w grupie rówieśniczej
    • Ustalanie ciężaru przedmiotów
    • Doskonalenie orientacji w przestrzeni
    • Budzenie świadomości narodowej oraz wzbogacanie wiedzy o własnym kraju
    • Poznanie roślin i zwierząt łąkowych objętych ochroną gatunkową
    • Stwarzanie sytuacji sprzyjających aktywizowaniu myślenia i doskonaleniu sprawności umysłowych
    • Doskonalenie umiejętności prowadzenia obserwacji przyrodniczych
    • Uświadomienie wartości pobytu na świeżym powietrzu i przyjemności obcowania z naturą
    • Zdobywanie doświadczeń w planowaniu i realizacji zespołowego projektu albumu
    • Doskonalenie umiejętności odejmowania

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

W KWIETNIU UTRWALAMY Z DZIEĆMI W DOMU:

  • PODEJMOWANIE PRÓB ODCZYTYWANIA PROSTYCH WYRAZÓW
  • SZUKANIE PODCZAS ZABAWY WYRAZÓW ROZPOCZYNAJĄCYCH SIĘ  NA LITERĘ ”Ł”, „F”, „H”
  • DZIELENIE WYRAZÓW NA GŁOSKI (POWTARZANIE) PODCZAS ZABAWY Z RODZICEM

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

PIOSENKI:

„Zbudź się rzeczko”

1.Była rzeczka, nie ma rzeczki,

skryła się pod lodem,

ale marzec, ciepły marzec

zbudzi śpiąca wodę.

Ref.: Zbudź się, rzeczko, zbudź się, rzeczko,

obudź swoje fale,

otwórz oczy swe niebieskie,

płyń przed siebie dalej.

2. Wiatr przefrunie, wiatr przebiegnie

znad zielonej łąki

i przyniesie liść zielony

i kwiatowe pąki.

Ref.: Zbudź się, rzeczko…

3. I przybiegną latem dzieci

z bosymi nogami,

wejdą w wodę przezroczystą,

baw się rzeczko, z nami.

Ref.: Zbudź się, rzeczko…

 

„Wieziemy tu kogucika”

Wieziemy tu kogucika
dajcie jajek do koszyka
dajcie aby choć ze cztery
a do tego ze trzy sery
dla kogucika!
Kukuryku!

Oj, zieleni się, zieleni
młoda trawka tuż przy ziemi
kukuryku, kukuryku
już i pełno jest w koszyku
dla kogucika!
Kukuryku!

Do was tutaj wstępujemy
zdrowia, szczęścia winszujemy
dajcie też co macie dać
zdrowia, szczęścia nie żałować
dla kogucika!
Kukuryku!

„MAGICZNE MIEJSCE”

1. Teatr to jest widownia i scena.
Niby nic magicznego w tym nie ma,
aż do chwili, gdy nagle na scenie
dziwne zacznie się przedstawienie.

Ref. Bo w teatrze, w teatrze, w teatrze,
czarodziejskie jest to, na co patrzę.
Gdy się tylko podnosi kurtyna,
to od razu czar działać zaczyna.

2. Każda bajka się staje prawdziwa
Gaśnie światło i scena ożywa.
Wszystko może się zdarzyć na scenie.
Działa czar, póki trwa przedstawienie.

Ref. Bo w teatrze, w teatrze, w teatrze…

3. Teatr gra. Każdy ma czego szuka.
A to wszystko nazywa się sztuka.
Gdy dorosnę, to może tu wrócę,
żeby zagrać na scenie w tej sztuce.

Ref. Bo w teatrze, w teatrze, w teatrze…

 


 

 Organizacja pracy w grupie IV „Sówki”

 

poniedz.

wtorek

środa

czwartek

piątek

I ZMIANA

7.30 – 11.30

7.30 – 12.00

7.30 – 12.30

7.30 – 12.30

7.30 – 11.00

                                               Zajęcia dodatkowe

biblioteka

 

       10:00-11:00  

j. angielski R

 

  13:30-14:10     11:50-12:30

j. angielski  M

 

  12:00-12:30     11:00-11:30

rytmika

 

 11:00-11:30   11:00-11:30    

religia

 

         

korekcyjna

 

 9:45-10:15       10:20-10:50

II ZMIANA

11.30 – 15.30

12.30 – 17.00

12.30 –  16.30

12.30 – 16.30

11.30 – 17.00