Sówki – Gr. IV

Znalezione obrazy dla zapytania sowa z książką gif

W GRUPIE PRACUJĄ Z DZIEĆMI

– p. Ania Kowalska – nauczyciel,

    – p. Kamila Pomykacz – nauczyciel,

                      – p. Sylwia Kalinowska – pomoc nauczyciela.


CO NAS CZEKA W NAJBLIŻSZYM CZASIE:

 

Odwołany został występ 06.02.2018r. ,,Jasełek”  w Domu Opieki Społecznej ,,Ostoja” ze względu na małą frekwencje  dzieci w przedszkolu.

05.02.2018r.(poniedziałek) o godz. 9:00 –dzieci wezmą udział w zajęciach z przewodnikiem Miasta Gdańska pt,,Znani Gdańszczanie i Gdańszczanki” cz.I

12.02.2018r.(poniedziałek) o godz. 9:00 – dzieci wezmą udział w zajęciach z przewodnikiem Miasta Gdańska pt,,Znani Gdańszczanie i Gdańszczanki” cz.II

14. 02.2018 r. (środa)wyjście do Domu Pomocy Społecznej „Ostoja” z serduszkami wykonanymi przez dzieci.

21.02.2018r.(środa)  godz. 10:00 – wyjście na zajęcia edukacyjne pt.  ,,Jak cebulka wypłynęła z Gdańska?”do Gdańskich Spichlerzy na Ołowiance (fundusze z wyprawki)

 

01.03.2018r.(czwartek)  godz. 10:00 – wyjście na zajęcia edukacyjne pt. ,,Mali odkrywcy wielkiego statku” na statek ,,Sołdek” (fundusze z wyprawki)

07.03.2018r.(środa)  godz. 10:00 – wyjście do   kręgielni U7 w Gdańsku (fundusze z wyprawki)

15.03.2018r.(czwartek) o godz. 13:00 – dzieci wezmą udział w zajęciach z przewodnikiem Miasta Gdańska pt,,Opowieści z grodu nad Motławą”cz.I

22.03.2018r.(czwartek) – dzieci wezmą udział w warsztatach ,,Pomysłowy Dobromir” podczas których ozdobią wielkanocne jajka (fundusze z Rady Rodziców)

 

04.04.2018r.(środa) – dzieci wezmą udział w zajęciach z przewodnikiem Miasta Gdańska pt,,Opowieści z grodu nad Motławą”cz.II

12.04.2018r.(czwartek) godz. 10:30 – wyjście na zajęcia edukacyjne do Centrum Hewelianum pt,, Kropla zabawy ” (fundusze z wyprawki)

26.04.2018r.(czwartek)- dzieci wezmą udział w warsztatach osikowych ,,Pomysłowy Dobromir” (fundusze z Rady Rodziców)

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 Zamierzenia wychowawczo dydaktyczne na miesiąc luty:

 

  • Uświadomienie dzieciom znaczenia wytrwałości i pracowitości w dążeniu do celu
  • Wyrabianie pozytywnej samooceny i wiary we własne możliwości
  • Dostarczenie pozytywnych wzorców zachowań i postaw na podstawie literatury, faktów z życia znanych osób, które osiągnęły życiowy sukces
  • Wdrażanie do przestrzegania przyjętych reguł oraz rozwijanie odporności emocjonalnej w sytuacji pojawiających się problemów, przegranej
  • Rozwijanie zainteresowania książką jako źródłem wiedzy, przeżyć i doświadczeń
  • Przygotowanie dzieci do roli świadomego czytelnika, potrafiącego korzystać z biblioteki i czytelni
  • Nauka korzystania z książek w sposób samodzielny, refleksyjny i twórczy
  • Rozwijanie swobodnej ekspresji słownej i wyobraźni podczas podejmowania różnorodnych działań
  • Wzbogacenie wiedzy i słownictwa związanego z powstawaniem książek
  • Wdrażanie do szanowania książek i właściwego z nich korzystania
  • Kształcenie wrażliwości estetycznej dzieci i umiejętności pozytywnego odbierania sztuki
  • Oglądanie wybranych dzieł sztuki: malarstwa, rzeźby architektury i fotografii artystycznej
  • Inspirowanie dzieci do wykonywania różnorodnych prac plastycznych według własnego pomysłu
  • Rozwijanie zdolności aktorskich i swobodnej ekspresji słownej podczas zabaw teatralnych i dramowych
  • Kształcenie właściwych postaw i zachowań podczas uczestniczenia w wydarzeniach kulturalnych i uświadomienie konieczności chronienia dziedzictwa kulturowego
  • Wyrabianie gustu i dobrego smaku oraz dbałości o estetykę w najbliższym otoczeniu

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

W LUTYM UTRWALAMY Z DZIEĆMI W DOMU:

  • ODCZYTYWANIE SYLAB : SA, SO, SE, SU, SY, OS, AS, ES, IS, US, YS,
  • SZUKANIE PODCZAS ZABAWY WYRAZÓW ROZPOCZYNAJĄCYCH SIĘ  NA LITERĘ „S”, „R”, ”W”
  • DZIELENIE WYRAZÓW NA GŁOSKI (POWTARZANIE) PODCZAS ZABAWY Z RODZICEM

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

PIOSENKI:

„MAGICZNE MIEJSCE”

1. Teatr to jest widownia i scena.
Niby nic magicznego w tym nie ma,
aż do chwili, gdy nagle na scenie
dziwne zacznie się przedstawienie.

Ref. Bo w teatrze, w teatrze, w teatrze,
czarodziejskie jest to, na co patrzę.
Gdy się tylko podnosi kurtyna,
to od razu czar działać zaczyna.

2. Każda bajka się staje prawdziwa
Gaśnie światło i scena ożywa.
Wszystko może się zdarzyć na scenie.
Działa czar, póki trwa przedstawienie.

Ref. Bo w teatrze, w teatrze, w teatrze…

3. Teatr gra. Każdy ma czego szuka.
A to wszystko nazywa się sztuka.
Gdy dorosnę, to może tu wrócę,
żeby zagrać na scenie w tej sztuce.

Ref. Bo w teatrze, w teatrze, w teatrze…

„PIOSENKA O KSIĄŻECZCE”

W książeczce płynie rzeczka,
w książeczce szumi las.
W prześlicznych twych książeczkach,
tysiące przygód masz.

Książeczka cię powiedzie,
na strome szczyty skał,
z niej możesz się dowiedzieć,
gdzie niedźwiedź zimą spał.

Jak świerszczyk grał na skrzypkach,
jak morzem płynął śledź
i co zrobiła Wikcia,
by same piątki mieć.

Więc chroń i szanuj książki
i kartek nie rwij też.
Wpierw dobrze umyj rączki,
a potem książkę bierz.


 

 Organizacja pracy w grupie IV „Sówki”

 

poniedz.

wtorek

środa

czwartek

piątek

I ZMIANA

7.30 – 11.30

7.30 – 12.00

7.30 – 12.30

7.30 – 12.30

7.30 – 11.00

                                               Zajęcia dodatkowe

biblioteka

 

       10:00-11:00  

j. angielski R

 

  13:30-14:10     11:50-12:30

j. angielski  M

 

  12:00-12:30     11:00-11:30

rytmika

 

 11:00-11:30   11:00-11:30    

religia

 

         

korekcyjna

 

 9:45-10:15       10:20-10:50

II ZMIANA

11.30 – 15.30

12.30 – 17.00

12.30 –  16.30

12.30 – 16.30

11.30 – 17.00