Sówki – Gr. IV

Znalezione obrazy dla zapytania sowa z książką gif

W GRUPIE PRACUJĄ Z DZIEĆMI

– p. Ania Kowalska – nauczyciel,

– p. Kamila Pomykacz – nauczyciel,

                       – p. Sylwia Kalinowska -pomoc nauczyciela.


CO NAS CZEKA W NAJBLIŻSZYM CZASIE:

 

od 20 września do końca listopada w każdą środę dzieci będą uczestniczyły w zajęciach z panią psycholog Ewą Załęcką;

19 października 2017r. (czwartek) o godz. 9:00 dzieci będą uczestniczyły w zajęciach ,,Stocznia i stoczniowcy”cz.II z Przewodnikiem Miasta Gdańska,

09 listopada 2017r. (czwartek) o godz. 12:30 dzieci będą uczestniczyły w zajęciach ,,Po nitce do kłębka” z owieczkami ( płatność za pieniądze z wyprawki)

17 listopada 2017r. (piątek) dzieci z grup ,,Sówki” i ,,Jeżyki” zaprezentują gościom oraz wszystkim przedszkolakom inscenizację ,,Bezpieczny przedszkolak na drodze”

22 listopada 2017r. (środa) dzieci będą uczestniczyć w koncercie muzycznym; prosimy by tego dnia ubrać dzieci w strój galowy

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 Zamierzenia wychowawczo dydaktyczne na miesiąc Październik:

 

Dostrzeganie zmian w przyrodzie charakterystycznych dla wczesnej i późnej jesieni

Wzbogacenie słownika czynnego o pojęcia związane z poznawaniem świata przyrody

Uświadomienie potrzeby chronienia przyrody przez różnorodne działania, m.in. zakładanie rezerwatów, parków narodowych

Zrozumienie procesów i zmian zachodzących w roślinach w związku z przygotowaniem do zimy

Wzbudzenie przeżyć estetycznych w kontakcie z przyrodą i sztuką

Doskonalenie umiejętności konstruowania i rozgrywania gier planszowych

Doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania drzew owocowych oraz owoców i warzyw

Uświadomienie znaczenia spożywania warzyw i owoców dla zdrowia

Wyodrębnianie i nazywanie elementów budowy roślin oraz wskazywanie części jadalnych

Wzbudzanie zainteresowania czytaniem przez globalne czytanie wyrazów

Doskonalenie umiejętności dokonywania klasyfikacji oraz wyodrębniania podzbioru

Zrozumienie podstawowych zasad przydatnych podczas kupowania i sprzedawania towarów

Doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania drzew owocowych oraz owoców i warzyw

Uświadomienie znaczenia spożywania warzyw i owoców dla zdrowia

Wyodrębnienie i nazywanie elementów budowy roślin oraz wskazywania części jadalnych

Zrozumienie podstawowych zasad przydatnych podczas kupowania i sprzedawania towarów

Rozwijanie zdolności przezywania piękna w kontakcie ze sztuką i naturą

Dostrzeganie wartości świadczących o pięknie wewnętrznym człowieka

Uwrażliwienie dzieci na piękno i estetykę w najbliższym otoczeniu

Gromadzenie artystycznych i estetycznych doświadczeń pozwalających kształtować własny gust i wyczucie dobrego smaku

Przygotowanie do aktywnego uczestnictwa w kulturze

Kształcenie krytycznego stosunku do wszelkich przejawów wandalizmu czy działania na szkodę przyrody

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

W PAŹDZIERNIKU UTRWALAMY Z DZIEĆMI W DOMU:

-PRAWIDŁOWE TRZYMANIE ŁYŻKI I WIDELCA PODCZAS POSIŁKU

-SZUKANIE PODCZAS ZABAWY WYRAZÓW ROZPOCZYNAJĄCYCH SIĘ  NA LITERĘ ,,A” ,,E” ,,I”

– PISANIE LITER ,,A” ,,E” ,,I”

-DZIELENIE WYRAZÓW NA GŁOSKI (POWTARZANIE) PODCZAS ZABAWY Z RODZICEM

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

PIOSENKI:

„MALOWAŁA JESIEŃ”

1. Malowała jesień w parku wszystkie liście,
na czerwono, brązowo, żółto i złociście.
La, la , la, la, la, la, la , la, la, la,
na czerwono, brązowo, żółto i złociście.

2. Przyleciała sroczka i usiadła z boku,
przyglądała się, jak jesień barwi wszystko wokół.
La, la , la, la, la, la, la , la, la, la,
przyglądała się, jak jesień barwi wszystko wokół.

3. Wietrzyk to zobaczył i pędzi po lesie,
kolorowe liście zrywa i ze sobą niesie.
La, la , la, la, la, la, la , la, la, la,
kolorowe liście zrywa i ze sobą niesie.

 Organizacja pracy w grupie IV „Sówki”

 

poniedz.

wtorek

środa

czwartek

piątek

I ZMIANA

7.30 – 11.30

7.30 – 12.00

7.30 – 12.30

7.30 – 12.30

7.30 – 11.00

                                               Zajęcia dodatkowe

biblioteka

 

       10:00-11:00  

j. angielski R

 

  13:30-14:10     11:50-12:30

j. angielski  M

 

  12:00-12:30     11:00-11:30

rytmika

 

 11:00-11:30   11:00-11:30    

religia

 

         

korekcyjna

 

 9:45-10:15       10:20-10:50

II ZMIANA

11.30 – 15.30

12.30 – 17.00

12.30 –  16.30

12.30 – 16.30

11.30 – 17.00